اخبار

منتخبین چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی "جایزه ملی ایثار "معرفی شدند

منتخبین چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی "جایزه ملی ایثار "معرفی شدند

 

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه از معرفی دانشجویان برتر در کلان منطقه 3 آموزشی کشور در چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرشاد شاکری با اعلام این خبر گفت: نحوه انتخاب برترین ها بر اساس دستورالعمل و شاخص های ایثارگری، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مصوب طرح شاهد در دو سطح استانی و کشوری انجام شد.

وی اظهار داشت :در مرحله استانی با حضور دانشگاه های کلان منطقه 74 نفر از دانشجویان واجد شرایط شاهد و ایثارگر دانشگاه های کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان و اسدآباد با هم رقابت کردند که در نهایت 15 نفر از از این دانشجویان انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

شاکری عنوان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحصیلی جامعه فوق در راستای ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می گردد. 

به گفته وی واجدین شرایط شرکت در این جشنواره دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزند آنها هستند.

شایان ذکر است از دانشجویان معرفی شده در فایل ذیل تا آخر بهمن ماه سال جاری طی مراسمی با حضور مسئولین مربوطه استانی و کلان منطقه تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید