اخبار

نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی و پرستاری پیوند ایران برگزار می شود

نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی و پرستاری پیوند ایران برگزار می شود
 
انجمن پیوند سلولهای بنیادی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی و پرستاری پیوند ایران را برگزار می کند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پاینده دبیر علمی و اجرایی این کنگره گفت:نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی و پرستاری پیوند ایران  ۳۰ بهمن تا دوم اسفند ماه ۹۸ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می شود.
 
وی همچنین افزود: جشن سی و یکمین سالگرد انجام پیوند سلولهای بنیادی در ایران با حضور پروفسور اردشیر قوام زاده پدر پیوند مغز استخوان ایران همزمان با این کنگره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
دکتر پاینده گفت:ارائه مبحث تاب آوری در بیمار و دهنده پیوند سلول های بنیادی توسط دکتر محمد رضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب‌آوری در ایران، در دوم اسفند ماه و رونمایی از مستند" سر عشق " که روایتی است مستند از زندگینامه پروفسور اردشیر قوام زاده از برنامه های جنبی این کنگره در کرمانشاه است.
 
به گفته وی متخصصان بالینی، محققان، پزشکان ، داروسازان، تکنسین های آزمایشگاه، ایمونولوژیست ها، سرپرستاران، پرستاران و بهداشت حرفه ای می توانند در این رویداد علمی، پژوهشی شرکت نمایند.
 
دبیر علمی و اجرایی این کنگره اعلام کرد:شرکت در این کنگره علمی، پژوهشی دارای امتیاز بازآموزی است و مهلت ارسال خلاصه مقالات ۲۳ بهمن ماه می باشد.
 
گفتنی است سالن همایش های بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه میزبان این رویداد علمی است.
 
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید