اخبار

۱۷ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی عازم مناطق کمتربرخوردار کرمانشاه شد

۱۷ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی عازم مناطق کمتربرخوردار کرمانشاه شد

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از اعزام ۱۷ تیم پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان جهت ارایه خدمات بهداشتی درمانی خبرداد.

دکتر رضا منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم ها امروز (چهارشنبه ۱۶بهمن) به صورت هم زمان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به مناطق محروم و کمتربرخوردار استان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در شهر کرمانشاه تیم هایی به محلات آقاجان، کیهانشهر، قلعه کهنه، آناهیتا، صادقیه، ده پهن، سجادیه، باغ ابریشم، حکمت آباد و کرناچی اعزام شدند.

به گفته او، همچنین تیم هایی نیز عازم مناطق چم زرشک ثلاث باباجانی، چشمه کبود هرسین، خزل غربی کنگاور، اسلام آباد (هندی آباد) کنگاور، شهرستانی اسلام آبادغرب، خراجیان روانسر و باینگان در شهرستان پاوه شدند.

وی اضافه کرد: این تیم ها در راستای اجرای این طرح خدمات پزشکی و ارایه داروی رایگان را در برنامه دارند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در ادامه اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را در راستای اجرای طرح شهید «رهنمون» که از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شده، اعلام کرد و گفت در این طرح خدمات ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی، مراقبت از زنان باردار، آموزش بهداشت، سنجش فشارخون، سنجش قندخون، تغذیه سالم، داروی رایگان و ارجاع به مراکز پاراکلینیکی به صورت رایگان ارایه می شود.

دکتر منصوری افزود: همچنین در طرح مذکور با توجه به نیازسنجی توسط کارشناسان بسیج جامعه پزشکی خدمات دندانپزشکی و بینایی سنجی نیز انجام می شود.

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید