اخبار

ثبت نام سفرهای زیارتی ، تفریحی نوروز آغاز شد

ثبت نام سفرهای زیارتی ، تفریحی نوروز آغاز شد

 

رئیس اداره رفاه دانشگاه از آغاز سفرهای زیارتی ، تفریحی کارکنان دانشگاه به شهرهای مشهد مقدس و شیراز خبر داد.

اکرم قنبری با اعلام این خبر گفت: با عنایت به انعقاد قرارداد دانشگاه با هتل آپارتمان "میزبان" مشهد مقدس و هتل آپارتمان منفرد در شیراز ، کلیه پرسنل رسمی ، پیمانی و قراردادی شاغل در مراکز دانشگاه می توانند جهت اعزام حداکثر تا تاریخ 98/12/7 جهت دریافت معرفی نامه به واحد مربوطه محل خدمت خود (اداره رفاه) مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به مفاد قرارداد فی مابین این دانشـگاه با هتل میزبان مشـهد هزینه اسکان و پذیرایی برای یک دوره سه روزه در مشهد مقدس پس از کسر کمک دانشگاه به ازای هر
نفر مبلغ 1260000 ریال (یک میلیون ودویست وشـصت هزارریال) میباشد که با توجه به تعداد نفرات خانواده بایستی محاسـبه گردد. 

قنبری درخصوص اسکان در شهر شیراز نیز افزود: هزینه اسکان در هتل آپارتمان منفرد شـیراز برای یک دوره سه روزه در یک واحد آپارتمان دو خوابه با امکانات رفاهی و ظرفیت اسکان 8 نفر مبلغ 5850000 ریال (پنج میلیون و هشتصد و پنجاه هزار ریال) میباشد.

وی افزود: اقامت در مشـهد مقدس بهمراه سه وعده پذیرایی در هر روز و اقامت در شـیراز فقط شامل اسـکان ( بدون پذیرایی ) می باشد .ضـمنا ایاب و ذهاب بعهده خود افراد می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به محدود بودن ظرفیت ،اولویت اعزام به شهرهای مذکور با کسانی است که در سنوات گذشته و سالجاری توسط دانشگاه به شهرهای فوق اعزام نشده باشند. 
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید