اخبار

برگزاری نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی

برگزاری نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی
 نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاون سیاسی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، دادستان کرمانشاه، مدیران کل بازرسی و دیوان محاسبات، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل پدافند غیرعامل و روابط عمومی استانداری و معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی صبح امروز سیزدهم اسفندماه برگزار شد.
 
  دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت:به مردم عزیز توصیه می کنیم در خانه بمانید که بهترین راهکار برای مراقبت است.
 
وی اظهار داشت: با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت بسیار مطلوب مردم خوشبختانه هم اکنون به لحاظ آماری جزء استانهایی هستیم که در شرایط مناسبی قرار داریم. 
 
دکتر مرادی گفت: پیش بینی امکانات لازم برای ارائه خدمات در این بحران برای خدمتگزاری به بیماران احتمالی انجام شده است و برای مدیریت این بحران نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت بهداشت فردی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم.
 
وی افزود: حضور فعال و مدیریت استاندار کرمانشاه در تمامی مراحل این بحران در کنار همراهی همه دستگاه های اجرایی سبب شده امروز امکان خدمت رسانی به مردم تسهیل و میسر شود و پیش بینی های لازم هم انجام شده است.
همچنین مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نیز
مشارکت مردم کرمانشاه در انجام اقدامات پیشگیرانه را بسیار مناسب دانست و گفت:از همه پزشکان و پرستاران ایثارگر و پرتلاش که در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند صمیمانه سپاسگزارم.
 
وی اظهار داشت:از مدیریت و معاونین دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ اندیشیدن تمهیدات لازم و اقدامات موثر در مقابله با کرونا ویروس قدردانی می کنم.
 
مهندس بازوند گفت: از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک کرده اند و همه با هم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر می کنم.
 
وی عنوان کرد: به یقین مشارکت مردمی سبب شده که امروز وضعیت پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استانها مناسب تر است.
 
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند.
 
همچنین دکتر  الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز گفت:برای تأمین اقلام بهداشتی و امکانات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه کلیه ظرفیت های استان را پای کار آورده ایم.
 
وی افزود:برای افزایش سطح تولید باید تلاش شود که موانع تولیدکنندگان مواد بهداشتی رفع و برداشته و شبکه توزیع نیز ساماندهی شود.
 
در ادامه دکتر صادقی دادستان کرمانشاه نیز بیان کرد: همکاری و مشارکت مردم و تلاش های اصحاب رسانه برای آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا بسیار مناسب است و توقع داریم این رفتار به صورت مستمر با رویکرد پیشگیرانه ادامه یابد.
 
وی اظهار داشت: مردم در انجام مراسم ها با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع همراهی لازم را برای پیشگیری داشته باشند.
 
وی گفت: مطالبات عمومی مردم را باید مدنظر داشته باشیم و برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی با همکاری نهادهای ذی ربط تدبیر لازم اندیشیده شود.
 
دکتر صادقی گفت:١٢٥٠ نفر از زندانیان را بدون سخت گیری برای اخذ تضمین آزاد کرده ایم و این گروه افرادی هستند که دارای شرایط لازم برای آزادی هستند، سایر زندانیان که دارای جرایم خاص و برای امنیت جامعه خطرآفرین هستند، امکان برخورداری از این طرح را ندارند اما اقدامات لازم برای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی در حال انجام است.
 
وی گفت:نشست های اداری تا حدامکان کاهش یابد و صرفا در موارد ضروری جلسه ها تشکیل شود.
 
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید