اخبار

مهربانی ، عشق و ایثار را اینجا ببینید

مهربانی ، عشق و ایثار را اینجا ببینید

 

بنام افریننده مهربانی ، عشق و ایثار

 
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ پس از چهار جلسه مهم کاری در یک روز پر مشغله جهت پیگیری موضوعی به معاونت غذا و دارو رفتم .
 
بی درنگ یاد ایام جان نثاری و جبهه های جنگ افتادم ، صحنه های عجیب درست مثل همان روزهای عاشقی و دلدادگی ، هر که را میدیدی مشغول کار بود و جنب و جوش.
 
سربازان لشکر عشق در خط مقدم ، وایشان تدارکات و پشتیبانی مبارزه با کرونا را بر عهده داشتند .
هر که کاری انجام میداد و نیازمندیهای مردم استان را فراهم می کرد از هر قلم تجهیزات و ملزومات ، دارو ، ماسک ، دستکش ، مواد ضد عفونی کننده و ....
 
ایثار و مهربانی وصف ناپذیرشان  خالق صحنه های بی نظیری است که دوباره خاطرات زمان جنگ را برایم تداعی کرد .
 وظایف هر کی مشخص و معلوم ، مانند سیستم پیچیده موتور یک ساعت که هرکدام دیگری را به تلاش بیشتر وا میداشت ، منظم استوار بدون خستگی ، با نشاط و‌خندان مراجعان از هر قشر و گروهی را با آغوش باز پذیرا بودند ( که لازم است گزارشی تخصصی از عملکرد انها تهیه شود) اما انچه را دیدم همان بود .
همان صورتهاوهمان سیرتها، دلهایی باهم به عشق و ایثار گره خورده و من اشک از بصر ریخته حیران ماندم ، خلوص وصفای وجودشان مثال زدنی بود و برایم خاکریزهای جنگ را تداعی می کرد و این دانش آموختگان مکتب عشق و فداکاری کوله پشتی های شب رزم  را می چیدند انگار آماده نبرد نهایی هستند اگر چه این روزها مبارزه در این جبهه آغاز شده .
رمز عملیات اعلام شده، هر که را می بینی غسل شهادت کرده ، خطر را حس کرده اند همه و همه از پائین ترین سطوح عملیاتی تا بالاترین سطوح با هم ، در کنار هم ، مدافعان و مبارزان حوزه سلامت ، هم خط مقدم را  یاری میرساند و هم خطوط پشت جبهه را حمایت می کنند، اقلام را اگر بهداشتی و اگر درمانی تامین می کنند.
 به مراجعان غیر سازمانی خدمات رسانی می کنند و نیازهای آنان را برآورده ، در تلاشند تا مبتلایان بهبود یافته و راهی منزل شوند و اهل منزل مبتلا نشوند، اینها دل را به خدا گره زده اند و در این میانه راه که هر لحظه ممکن است خود نیز مبتلا شوند صبورانه باهمت و غیرتی بسیجی وارانه در راه نوع دوستی ، ایثارگرانه جانفشانی می کنند  و این نیت را به نمایش می گذارند و چه فریبا لبخند بر لبانشان نقش می بندد واین  جمله را می گویند:« این نیز بگذرد و انشاالله با توکل به خدا وبه یاری بندگان خدا همانند دوران دفاع مقدس ، روزهای مبارزه با مالاریا،وبا ، فلج اطفال ، سیل ، زلزله و .... این آزمون را هم با سر بلندی پشت سر خواهیم گذاشت».
 
خدا قوت و خسته نباشید دلاوران عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
 
یادداشتی از: خلیل عسگری مدیر امور حقوقی
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید