اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز مرد و پدر

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز مرد و پدر
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در پیامی سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز مرد و پدر را تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
                           "به نام خدا" 
 
کشور عزیزمان ایران در برهه های مختلف، گاه با مشکلات و‌ بحرانهایی دست و ‌پنجه نرم کرده است و در این بزنگاه ها، اگر چه اقشاری از جامعه همچون نیروهای نظامی یا انتظامی، آتش نشانان، مرزداران و ... در خط مقدم بحران ها تلاش کرده اند، اما همواره کادر بهداشت و درمان، به عنوان پشتیبان، نجاتگر و مددکار،  پیشتاز و یا در صف دوم، از دل و ‌جان و با ایثار و ‌توان، در این بحرانها به کشور عزیزمان خدمت کرده اند.
 
اما اکنون و در این زمان، در موضوع شیوع ویروس کرونا، آنان در ردیف نخست مجاهده و‌ مصاف قرار گرفته اند و همگان دیده ایم علی رغم زخم های خورده، مشکلات معیشتی و‌ مالی، پرداخت های دیرهنگام حق و ‌حقوق و معضلات متعدد، از جان گذشته و دلاورانه به دفاع از مردم پرداخته و‌ با پذیرش دوری از خانواده ، دلهره و خطر ابتلا و سایر کاستی ها و سختی ها می کوشند و ‌حتی در مواردی شاهد پرکشیدن همکار عزیزی بوده اند، اما لحظه ای از تلاش باز نایستادند و‌کماکان در فعالیت هستند.
 
ما در حالی وارد روز بزرگ میلاد خجسته حضرت علی (ع) و روز پدر می شویم‌ که قهرمانان گمنام کرمانشاه،  فارغ از جنسیت و مرتبه ، با صفات بارز غیرت و‌ مردانگی، در صف مقدم مبارزه با بیماری، در تلاش شبانه روزی هستند.
 
می دانم‌ هر فرزندی دوست دارد در چنین روزی به دیدار پدر رفته و دست او را ببوسد، میدانم هر بانویی دوست دارد چنین روزی را درکنار همسر و‌ خانواده جشن بگیرد، اما این را هم می دانم که همکاران عزیزمان در این روز بزرگ، برای سلامت مادران، پدران و فرزندان این شهر، علی رغم سختی و خطرات فراوان در محل های کار، دور از خانواده و اجتماع، بر بالین بیماران و یا در ستادها و شبکه ها برای سلامت مردم می جنگند.
 
تلاشگران حوزه سلامت در همه بخش ها و ‌حوزه های کاری، در این روز همچون پدران و فرزندان کرمانشاه هستند و شایسته می دانم‌ هر پدری در کنار دعا برای فرزندان و هر فرزندی در کنار قدردانی از پدران، از این عزیزان یاد کنند و پیامهای مهرآمیز خویش را در فضاهای مجازی و ‌حقیقی به دست این مجاهدان برسانند.
 
همچنین بار دیگر از مردم می خواهم، برای آنکه جمع گرم خانوادگی را همچنان شاد و سالم ببینند، توصیه های بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند و ‌با به حداقل رساندن تردد در خیابانها، در خانه بمانند و از نعمت سلامت همه اعضای خانواده از جمله پدران لذت و بهره ببرند.
 
خوشبختانه این روزها امکانات فناوری اطلاعات و ‌ارتباطات می تواند جایگزین مناسبی برای دیدارهای حضوری باشند و در عین دوری فیزیکی از همدیگر، قلب های مان می توانند باهم بوده و‌ برای هم بتپند.
 
مواظب پدران و بزرگان تان بخصوص سالمندان باشید و بیایید در کنار هم برای شکست بیماری، جانانه فعالیت کنیم و پس از این روزهای سخت، با فائق آمدن بر این ویروس، در کنار پدران و ‌عزیزانمان، سلامتی و مناستبهای فرخنده مان را جشن بگیریم.
 
در پایان زادروز با برکت مولای متقیان حضرت  علی (ع) را به همه مسلمانان و روز پدر را به همه مردان و پدران عزیز به ویژه پزشکان، پرستاران، کارشناسان بهداشت و نیروهای پشتیبانی در مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی در سراسر استان، تبریک می گویم و ‌برای همه عزیزان آرامش، سلامت و‌خوشبختی آرزو می نمایم.
 
                         دکتر مرادی 
                           رییس دانشگاه
 
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید