اخبار

استاندار کرمانشاه: فرمانداران مشارکت مردم را در دستور کار قرار بدهند؛ با همراهی مردم می توانیم کرونا را کنترل و شکست دهیم. ​

استاندار کرمانشاه: فرمانداران مشارکت مردم را در دستور کار قرار بدهند؛ با همراهی مردم می توانیم کرونا را کنترل و شکست دهیم. ​
 
 استاندار کرمانشاه در جلسه ویدیو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان گفت:فرمانداران مشارکت مردم را در دستور کار قرار بدهند؛ با همراهی مردم می توانیم کرونا را کنترل و شکست دهیم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس بازوند با بیان اینکه کرونا بسیار جدی است و با اقدامات پیشگیرانه در تمامی شهرستانها از شیوع ویروس جلوگیری کنیم گفت: فرمانداران در اجرای دستورالعمل ها به صورت جدی اقدام و با قاطعیت مصوبات را پیگیری نمایند. 
وی اظهار داشت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی باید آمادگی لازم را برای ورود به مرحله پیک کرونا داشته باشیم.
 
مهندس بازوند با بیان اینکه فرمانداران با محوریت اصناف و بازاریان از اقدامات خودجوش برای تعطیلی بازارها استقبال کنند گفت: با استفاده از ماشین های گشت زنی ابلاغ خطر و هشدار را در سطح شهر و اماکن عمومی انجام و مستمر اعلام کنند.
 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ورودی ها را با جدیت کنترل و با استقرار تیم های بهداشتی خطر ریسک ابتلاء و شیوع را کاهش دهید گفت: افراد مشکوک و شناسایی شده در ورودی های شهر سریعاً قرنطینه و زیر نظر دانشگاه اقدام درمانی لازم انجام شود.
 
وی عنوان کرد: فرمانداران می توانند حضور کارکنان در محل کار را شیف بندی کنند و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تجمعات را در دستور کار داشته باشند.
 
مهندس بازوند افزود: فرمانداران از برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در شهرستانها با اطلاع رسانی دستورالعمل و همراهی مردم  جلوگیری کنند. 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با آن دسته از اتحادیه ها و اصنافی که تقاضای تعطیلی صنف خود را دارند؛ کاملا همکاری کنید گفت:پیگیری و اجرای برنامه های قبلی و همکاری کامل با برنامه های پیشگیرانه نظام بهداشت و درمان استان با مشارکت جدی و عملیاتی مردم مورد انتظار است.
 
وی با اعلام اینکه مدیران دستگاهها و فرمانداران می توانند علاوه بر تعطیلی بانوان با ظرفیت ۲۵ درصد؛ کار را ادامه داده و بقیه کارکنان را نیز تعطیل کنند گفت:این موضوع توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری  تا فردا به اعضای شورای اداری ابلاغ خواهد شد.
 
مهندس بازوند تاکید کرد: فرمانداران موظفند با تدابیر دقیق و همه جانبه و همکاری با نهادهای مسئول،  نحوه کنترل ورودی ها را رصد کرده و از ورود افراد مشکوک به کرونا ممانعت کنند.
 
 
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید