اخبار

بیمه سلامت برای افراد مبتلا به کرونا دفترچه درمانی صادر می‌کند

بیمه سلامت برای افراد مبتلا به کرونا دفترچه درمانی صادر می‌کند

 

 مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه سلامت در راستای حمایت از افراد کم‌بضاعت و فاقد هرگونه بیمه درمانی مبتلا به بیماری کرونا، پس از وسع‌سنجی آنها توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ظرف ۲۴ ساعت دفترچه صادر و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند

کیومرث مظفری روز سه شنبه در گفت و گو ایرنا؛ همچنین از استقرار تیم بهداشتی بیمه سلامت متشکل از پزشکان و پرستاران در مرکز پاسخگویی ۱۶۶۶ استان در راستای پاسخگویی به سولات شهروند در مقابله با بیماری کرونا به صورت شبانه روزی خبر داد و افزود: بیمه سلامت در راستای کمک به شهروندان و مقابله با این بیماری منحوس متعهد است.

وی همچنین از پرداخت ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به مراکز درمانی استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این مبلغ  در راستای تامین مالی مراکز درمانی در بحبوحه مقابله با بیماری کرونا کمکی باشد.

سهم من در مقابله با بحران کرونا رعایت نکات بهداشتی است

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه سهم هر فرد در مقابله با بحران بیماری کرونا را رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشکی دانست و با اشاره به جشن ها و آیین های آخر سال از شهروندان خواست در جمعه آخر سال و چهارشنبه سوری و آیین های عزا و دید و بازدیدها پرهیز کنند و در خانه ها بمانند تا این بحران بگذرد.

مظفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تسویه کامل مطالبات بیمارستانی غیردانشگاهی و  مراکز درمانی خصوصی اعم از داروخانه ها، آزمایشگاه ها، پزشکان، رادیولوژی و غیره در سال ۹۷ خبر داد و افزود: ۷۰ درصد مطالبات آذرماه بیمارستان های دانشگاهی سال ۹۸ نیز پرداخت شده است.

او در ادامه از پرداخت ۸۰ درصد مطالبات مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان در اسفند ۹۸ خبر داد و اعلام کرد: تمام مطالبات پزشکان و داروخانه هایی که نسخه نویسی و  نسخه پیچی الکترونیکی در استان داشته اند تا پایان دی ماه سال جاری پرداخت شده است.   

بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل، «صندوق کارکنان دولت»، «صندوق روستاییان و عشایر»، «صندوق بیمه همگانی رایگان»، «صندوق ایرانیان» و «صندوق سایر اقشار» زیرپوشش دارد. 

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید