اخبار

استاندار کرمانشاه:انجام اقدامات سخت گیرانه برای حفظ سلامت مردم است

استاندار کرمانشاه:انجام اقدامات سخت گیرانه برای حفظ سلامت مردم است
جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به ریاست استاندار و با حضور رییس دانشگاه و اعضای این ستاد ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
 
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انجام اقدامات سخت گیرانه برای حفظ سلامت مردم است گفت: شهرداری برای تعطیلی پارکها و مکان های پرتردد سریعاً اقدام نماید.
 
مهندس بازوند اعلام کرد: محدودیت های جدید برای تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی ابلاغ و اعمال می شود.
 
وی با بیان اینکه مردم توصیه های بهداشتی را برای قطع زنجیره انتقال ویروس با جدیت رعایت کنند گفت: با افرادی که سلامت مردم را به رفتارهای غیراصولی و به ویژه تردد غیرضروری به خطر بیاندازند؛ برخورد خواهیم کرد.
 
مهندس بازوند خطاب به شهرداری کرمانشاه گفت: سریعاً نسبت به ایجاد محدودیت و مسدود کردن ورودی و خروجی طاق بستان و پارک های شرقی و کوهستان کرمانشاه اقدام کند.
 
وی همچنین افزود: سازمان صمت و اتاق اصناف سریعاً نسبت به تعطیلی مغازه های دیزل آباد کرمانشاه اقدام و تدابیر و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.
 
استاندار کرمانشاه وضعیت کرمانشاه را قرمز اعلام کرد و گفت:هلال احمر و شهرداری در تمامی محله ها این خطر را اعلام و ابلاغ عمومی کنند.
 
مهندس بازوند تاکید کرد:وضعیت کرمانشاه مناسب نیست؛ همه در خانه بمانند!!! این درخواست، تقاضا و خواهشی است که از مردم دارم.
 
۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید