اخبار

وزیر بهداشت: همکاران پرتلاش بهداشت ودرمان؛ "فرهنگی نو" در عرصه خدمتگزاری سلامت آفریدند

وزیر بهداشت: همکاران پرتلاش بهداشت ودرمان؛ "فرهنگی نو" در عرصه خدمتگزاری سلامت آفریدند

 

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از کلیه مدیران و کارشناسان بخش بهداشت در وزارت و دانشگاه ها و همکاری و تلاش همه جانبه و شبانه روزی کارکنان واحدهای محیطی به ویژه بهورزان ، مراقبین سلامت و پزشکان که در انجام برنامه غربالگری بسیج ملی تلاش فعالیت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

 دکتر نمکی با بیان اینکه در ایامی که گذشت به کرات شاهد صحنه های بی نظیر تلاش خستگی ناپذیر کارکنان نظام سلامت کشور بودیم اظهار داشت:همکاران پرتلاش در بخش های بهداشت ودرمان "فرهنگی نو" سرشار از لطف و دلدادگی و ایثار در عرصه خدمتگزاری سلامت برای آحاد مردم شریف کشور آفریدند.

 وی افزود: بی شک خاطره این تلاش ها و فرهنگ مجاهدتی که در این راستا به ظهور رسید ذخیره ای ارزشمند برای آیندگان خواهد بود و آنها را نیز به سعادت خدمتگزاری و تلاش بی وقفه برای سلامت مردم رهنمون خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 69 میلیون نفر از مردم کشور در این طرح مورد ارزیابی ، آموزش ، مراقبت از راه دور ، ارجاع به مراکز منتخب و پیگیری قرار گرفته اند ،این اقدامات را یک رخداد موثر ، بزرگ و نمونه در جهان دانست و گفت: اینجانب و تمامی مسئولین وزارت بهداشت مراتب قدردانی عمیق خود را به این همکاران که با هوشمندی و شناخت درست برای انجام فعالیت های اولویت دار تلاشی ویژه را مصروف این رخداد بزرگ می کنند اعلام می نماییم.

وزیر بهداشت انجام این اقدامات را با مساعدت گسترده کارکنان ایثارگر و گمنام حوزه بهداشت و مشارکت تمامی سازمانهای همکار به ویژه نیروهای مقاومت بسیج دانست و گفت: بی تردید اقدامات خالصانه این عزیزان در درگاه احدیت در زمره صدقات جاریه ثبت خواهد شد.

دکتر نمکی ضمن تقدیر از کلیه اعضای تیم سلامت در این طرح که در زمینه های سلامت محیط و کار مداخله دارند از کلیه همکارانی که در مدیریت شبکه سلامت ، ثبت داده ها وانجام برنامه های پیشگیری و مراقبت های بیماری به هر نحوی فعالیت می کنند و نیز آموزش دهندگان کارکنان و مربیان بهورزان تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سعادت همگی ما در کسب رضای الهی است گفت: این سعادت را همراه با سلامت، بهروزی و آرامش برای همه همکاران عزیز و خانواده هایشان از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید