اخبار

پیام تسلیت مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه به مناسبت شهادت اولین شهید خدمت استان کرمانشاه

پیام تسلیت مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه به مناسبت شهادت اولین شهید خدمت استان کرمانشاه
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت اولین شهید خدمت استان کرمانشاه را تسلیت گفتند.

 

متن این پیام را بخوانید:

 
 
                                                                                                «انا لله و انا الیه راجعون»
 
خبر شهادت شهید دکتر مهرداد نوروزی که سالیان عمر پر برکت خود را با مهربانی و جدیت صرف مداوای بیماران می کردند، موجب تاثر جامعه پزشکی استان گردید.
 
همگان می دانند جامعه ایثارگر پزشکی و سایر کادر بهداشتی و‌ درمانی در جریان اپیدمی کرونا علی رغم خطرات زیاد و عواقب احتمالی ابتلا از جمله تهدید خانواده ها و عزیزان ،با از خودگذشتگی ، انسان دوستی و‌ وظیفه شناسی مثال زدنی به مبارزه با ویروس و پاسداری از سلامت مردم برخاستند و اکنون با تقدیم اولین شهید خدمت ، وفاداری و خدمتگزاری بی منت خود را به مردم عزیز استان به اثبات رساندند.
 
اینجانبان با تسلیت شهادت این همکار گرامی به خانواده محترم شان ، بازماندگان ، همکاران و‌ دوستان به ویژه پزشکان محترم استان ، برای آن سفر کرده آرامش ابدی و غفران و رحمت الهی خواستاریم.
 
                                                               دکتر محمودرضا مرادی                                                             دکتر محمدباقر حیدری
                                                            رییس دانشگاه علوم‌پزشکی                                                          رییس سازمان نظام پزشکی
 
 
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید