اخبار

تقدیر از ایثار کادر درمان استان در دیدار فرماندهان پلیس راهور با رییس دانشگاه

تقدیر از ایثار کادر درمان استان در دیدار فرماندهان پلیس راهور با رییس دانشگاه
  
رئیس دانشگاه گفت: امنیت و سلامت همواره همراه همدیگرند و نقش نیروی های نظامی و انتظامی در کمک به مهار بحران انکار ناپذیر است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی گفت: همکاری ادارات و ارگانها و بخصوص نیروهای انتظامی با دانشگاه در بهترین وضعیت ممکن است و  نقش این هماهنگی و همکاری مثبت و موثر در کنترل بیماری کرونا در استان کاملا مشهود است.
 
وی با بیان اینکه از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی بخصوص پلیس راهور بسیار سپاسگزاریم گفت: امیدواریم با  ادامه پشتیبانی آنها، بتوانیم از این بحران عبور کنیم. 
 
دکتر مرادی گفت: هیچ کس نباید تصور کند که اپیدمی کرونا تمام شده چرا که کمترین غفلت منجر به نتایج بسیار وحشتناکی خواهد شد و رعایت مراقبت های پیشگیرانه و بهداشتی در این خصوص همچنان باید مورد توجه قرار گیرد. 
   
همچنین سرهنگ فضل اله شیری فرمانده پلیس راهور استان با بیان اینکه مردم کشور در همه دوران ها قدردان زحمات پزشکان و کادر درمان بوده اند گفت: اما تلاش شبانه روزی و بی وقفه آنها در مقابله با بیماری کرونا  نقش پزشکان و پرستاران را در جامعه بصورت ویژه نشان داد.
 
به گفته وی اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مدیریت بحران کرونا و حفظ سلامت جامعه ،همچنین ایثار و از خودگذشتگی آنها ، بویژه پزشکان، کادر  پزشکان ، پرستاران و نیروهای بهداشتی دانشگاه در مقابله با کرونا و نجات جان انسانها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
سرهنگ شیری با بیان اینکه نعمت امنیت و سلامت در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند هستند گفت: اکنون نیروی های پلیس برای کمک به کنترل بیماری در کنار کادر درمان هستند.
 
وی افزود: راهنمایی و رانندگی در این ایام مصمم به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت بوده و تمام توان خود را در این مورد بصورت شبانه روزی بکار گرفته است.
 
فرمانده پلیس راهور استان گفت: امیدواریم با مجاهدت های کادر درمان استان و همدلی و همراهی همه مردم و ارگانها به زودی شاهد شکست کرونا باشیم. 

 

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید