اخبار

شناسایی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ انجام بیش از ۳۱۰ هزار تست تشخیصی کرونا

شناسایی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ انجام بیش از ۳۱۰ هزار تست تشخیصی کرونا
 
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
 
دکتر جهانپور اظهار داشت:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۷۹۹۵ نفر رسید که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

 

وی افزود:تا امروز ۴۸۶۹ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند و تا کنون ۵۲۲۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
 
دکتر جهانپور با بیان اینکه ۳۵۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند گفت: تا کنون ۳۱۰ هزار و ۳۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
همچنین سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه اعلام کرد: با شناسایی ۴۲ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۳۵ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۷۴۷ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۵۵ نفر جان باختند.
 
 از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۳۸۶ نفر جزو بیماران بستری و ۳۶۱ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.
 
 از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۹۱۹ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۶۶۸ نفر ترخیص شده و ۱۹۶ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید