اخبار

​ ​ ‍ اقدامات شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور

​ ​ ‍ اقدامات شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی از ابتدای احتمال وقوع اپیدمی کرونا در کشور
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از انجام فعالیت های مختلفی برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبرداد. 
 
صبور حسینی گفت:این شهرستان اقدام به آموزش همگانی توسط مراقبین سلامت و بهورزان در سطح شهر و روستا ، تشکیل تیم واکنش سریع و کمیته پیشگیری از کرونا ،راه اندازی مرکز ۱۶ ساعته از ساعت ۸صبح لغایت ۱۲ شب و تجهیز کامل بیمارستان از نظر وسایل حفاظت فردی پرسنل و داروهای مورد نیاز و جداسازی اورژانس عفونی و بخش ایزوله نموده است.
 
وی اظهار داشت: پیگیری و غربالگری تعداد ۹۸۳۰ خانوار در سطح شهرستان با استفاده از سامانه ۴۰۳۰ ، تشکیل اکیپ گشت مشترک جهت نظارت اجرای مصوبات پدافند غیر عامل و بازدید از تمام اصناف و اماکن مختلف ، آماده سازی نقاهتگاه با همکاری ادارات مربوطه در شهرستان و چاپ ۱۵۰۰ عدد کارت سلامت جهت رانندگان عراقی بازارچه مرزی،تهیه و نصب ۵۸  بنر در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این شهرستان است.
 
وی همچنین از بازدید مداوم از پمپ بنزینها، کارگاههای صنعتی و ارائه توصیه های بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا ، آموزش  به تمام ادارات و آحاد مردم در خصوص نحوه تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها نیز خبرداد.
 
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید