اخبار

بهبودی و ترخیص ۵۴۰۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور

بهبودی و ترخیص ۵۴۰۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور
 
 سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
 
دکتر جهانپور با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۹۴۹۴ نفر رسید گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
 
وی اظهارداشت: تا امروز ۴۹۵۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند و تا امروز ۵۴۰۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
به گفته وی ۳۵۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

همچنین دکتر شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا  دانشگاه نیز  اعلام کرد:با شناسایی ۲۹ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، که ۱۱ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۸ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۷۷۶ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۵۵ نفر جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۳۹۷ نفر جزو بیماران بستری و ۳۷۹ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

 

 به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۹۵۵ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۷۰۳ نفر ترخیص شده و ۱۹۷ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

 

 
۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید