اخبار

شیوع بیماری کرونا بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی استان را با مشکل مواجه ساخته است

شیوع بیماری کرونا بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی استان را با مشکل مواجه ساخته است
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فعالیت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های بخش خصوصی همواره در بحث درمان کمک شایانی به بخش دولتی کرده اما شیوع بیماری کرونا بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی استان را با مشکل مواجه کرده است.

دکتر محمودرضا مرادی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مسوولان استانی با موضوع بررسی وضعیت و مشکلات بیمارستان‌های خصوصی استان در استانداری کرمانشاه افزود: بیمارستان‌های خصوصی استان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و با شیوع کرونا و به دلیل کاهش مراجعات و کنسل شدن اعمال جراحی الکتیو مشکلات آنها افزایش پیدا کرده به طوری که در برخی موارد منجر به تعدیل نیرو در این مراکز نیز شده است.

او گفت: در پروتکلی از سوی وزارت بهداشت باتوجه به شیوع بیماری کرونا اعمال جراحی به سه دسته ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم شده است.

تجهیز مراکز درمانی بخش خصوصی برای مقابله با کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: به دلیل شرایط موجود و شیوع کرونا، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی دچار زیان‌های مالی فراوانی شده اند و نیاز به تامین تجهیزات و امکانات در راستای مقابله با کرونا دارند.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: مشکلات بیمارستان‌ها و کلینیک های خصوصی در ستاد کرونای استان بررسی و راهکارهایی در جهت فراهم ساختن امکانات و ظرفیت های لازم برای فعال سازی بیمارستان‌های خصوصی و بکارگیری مجدد نیروهای تعدیل شده و باتجربه در این مراکز مطرح خواهد شد

او گفت: در این شرایط خاص باید نسبت به پرداخت طلب بخش خصوصی بهداشت و درمان استان از بیمه‌ها اقدام شود و بحث تعرفه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

 
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید