اخبار

شناسایی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۵۲۰۹ نفر رسید

شناسایی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۵۲۰۹ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند که از تعداد ۵۲۰۹ جان خود را از دست داده اند.

دکتر جهانپور، گفت: از دیروز تا امروز اول اردیبهشت و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

به گفته وی متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که تا امروز ۵۲۰۹ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

دکتر جهانپور ادامه داد: تا امروز ۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و  ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند

وی افزود: تا کنون ۳۵۳ هزار و ۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

همچنین سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه خبر داد: با شناسایی ۲۳ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۶ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۸۵۱ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۵۹ نفر جان باختند.

دکتر شکیبا اظهارداشت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۴۱۹ نفر جزو بیماران بستری و ۴۳۲ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.


به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۲۰۲۹ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۸۲۴ نفر ترخیص شده و ۱۴۶ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

 

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید