اخبار

شناسایی ۱۰۳۰ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور

شناسایی ۱۰۳۰ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد؛از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۷۰۲۶ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر جهانپور بیان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴۸۱ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون ۶۴۸۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۱۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین  سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه خبر داد: با شناسایی ۴۳ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۲ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۳۱ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۹۷۳ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۶۵ نفر جان باختند.

دکتر شکیبا گفت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۴۴۸ نفر جزو بیماران بستری و ۵۲۵ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

 

به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۲۱۳۰ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۹۱۳ نفر ترخیص شده و ۱۵۲ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید