اخبار

شناسایی 1168 بیمار جدید کووید19 در کشور

شناسایی 1168 بیمار جدید کووید19 در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان قطعی به این بیماری در کشور به ۸۸۱۹۴ نفر رسید.
به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور در گفتگو با شبکه خبر با اعلام این خبر، اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون ۶۶۵۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند که این معادل ۷۵ درصد از بیماران شناسایی شده قطعی در کشور است و نشان دهنده تلاش ارزشمند نیروهای حوزه سلامت است.
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۵۷۴ نفر رسید. همچنین ۳۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت: با شناسایی ۶۰ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۰ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۵۰ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۱۰۳۳ نفر رسید و متاسفانه از این تعداد، ۶۸ نفر جان باختند.

 ‌

دکتر شکیبا گفت:از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۴۵۸ نفر جزو بیماران بستری و ۵۷۵ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۲۱۶۵ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۹۵۸ نفر ترخیص شده و ۱۳۹ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

 

۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید