اخبار

معاون وزیر بهداشت: عملکرد کرمانشاه در مقابله با کرونا موفق بوده است

معاون وزیر بهداشت: عملکرد کرمانشاه در مقابله با کرونا موفق بوده است

 

معاون وزیر بهداشت در گزارشی تحلیلی از عملکرد استان‌ها در ستاد ملی کرونا گفت: عملکرد استاندار کرمانشاه و کادر بهداشت و درمان در غربالگری و ‌پیشگیری از بیماری کرونا بسیار موفق و فوق العاده بوده است.

دکتر علیرضا رییسی روز یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانس رییس جمهوری با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امروز ( هفتم اردیبهشت) برگزار شد به تحلیل عملکرد استان‌ها پرداخت و گفت: استاندار کرمانشاه و مجموعه همکاران دانشگاه علوم‌ پزشکی همکاری و تلاش مطلوبی در ستاد استانی برای انجام طرح های غربالگری داشته اند و ‌کنترل این بیماری و کاهش موارد ابتلا نتیجه مشارکت مردم و تلاش مستمر اعضا ستاد استانی است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز پس از پایان این نشست گفت: بخشی از این تقدیر به دلیل عملکرد خوب دانشگاه در موضوع غربالگری افراد و خانوار چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم که به خوبی انجام شده، بود.

دکتر محمدابراهیم شکیبا توضیح داد: همچنین به دلیل بحث بیماریابی بسیار خوب در کرمانشاه که در موضوع تشخیص زودهنگام بیماران سرپایی صورت گرفته و مراقبت بسیار خوب این بیماران و خانواده آنان و قرنطینه کردن این افراد بوده است.

وی عنوان کرد: عملکرد مناسب استان در خصوص موضوع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و دقت در این موضوع اثرات خوبی در پیشگیری داشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: مراقبت و پیگیری بیماران تشخیص داده شده چه بستری چه سرپایی به خوبی صورت گرفته است.

دکتر شکیبا با بیان اینکه اکنون در سه آزمایشگاه تشخیص کووید۱۹ ( R۶-pcr) انجام می شود، گفت: ۲۰ مرکز ۱۶ ساعته کار تشخیص و درمان و نمونه گیری را در سطح استان کرمانشاه به‌ خوبی برای عموم مردم انجام می دهند.

 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید