اخبار

شناسایی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ انجام بیش از ۴۴۲ تست آزمایش کرونا در کشور

شناسایی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ انجام بیش از ۴۴۲ تست آزمایش کرونا در کشور


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشورخبر داد و افزود: بیش از ۴۴۲ تست آزمایش کرونا در کشور انجام شده است.

به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام این مطلب افزود: از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۲۵۸۴ نفر رسید، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این که مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸۷۷ نفر رسید، گفت: خوشبختانه تا کنون ۷۲۴۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
دکتر جهانپور همچنین گفت: ۲۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی در پایان افزود: تا کنون ۴۴۲ هزار و ۵۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با شناسایی ۴۹ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۰ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۳۹ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۱۱۷۹ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۷۶ نفر جان باختند.

مهدی محمدی گفت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۴۸۸ نفر جزو بیماران بستری و ۶۹۱ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۲۴۱۸ نفر بستری شدند که از این تعداد ۲۱۷۴ نفر ترخیص شده و ۱۶۶ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

 

 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید