اخبار

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: نگرانیم "کرونا" اوج بگیرد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: نگرانیم "کرونا" اوج بگیرد

 

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با ابراز نگرانی از افزایش ترددهای غیرضروری در سطح جامعه گفت: ادامه این روند می تواند اوج گرفتن کرونا را در آینده به دنبال داشته باشد که واقعا جای نگرانی دارد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از افزایش ترددهای غیرضروری در سطح جامعه، گفت: متاسفانه برخی افراد در سطح جامعه هستند که هنوز به خطرات کرونا واقف نبوده و به راحتی و بدون محافظت در سطح جامعه تردد می کنند.

وی این ترددهای غیرضروری و محافظت نشده را خطرناک دانست و افزود: کرونا جایی نرفته و هنوز همین جاست و همین ترددهای غیرضروری می تواند به گسترش این ویروس کمک کند.

دکتر شکیبا با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: در این طرح تمامی پروتکل‌های بهداشتی بصورت هوشمندانه اجرا می‌شود، اما موفقیت هر طرح منوط به همکاری مردم در اجرای آن است.

وی افزود: مردم باید خود هوشیار بوده و متوجه خطرات بیماری باشند و ضمن ادامه فعالیت ضروری در سطح جامعه تمام نکات بهداشتی و محافظتی را رعایت کنند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه، گفت: اگر مردم همکاری نکرده و نکات بهداشتی ضروری را رعایت نکنند، شاهد اوج گیری بیماری در سطح جامعه خواهیم بود.

دکتر شکیبا تصریح کرد: تا زمانی که موارد ابتلا به بیماری ادامه دارد، رعایت نکات بهداشتی ضروری است و افراد نباید نسبت به انجام این موارد بی توجه شوند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان بیش از دو ماه است با این بیماری شبانه‌روز در نبرد هستند و ادامه بیماری خستگی بیش از حد آنها را به دنبال خواهد داشت و می‌طلبد که مردم بیشتر مراعات کرده تا هرچه زودتر شاهد پایان گرفتن کرونا باشیم.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید