اخبار

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز معلم
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز معلم را به اساتید دانشگاه تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است: 
 
                     "به نام‌خداوند علیم"
 
روزهای زیبای اردیبهشت علاوه بر تمامی زیبایی های منحصر به فرد ، معمولا برای همکاران‌حوزه آموزش با دلخوشی و ‌دلهره شیرین برنامه ریزی و‌ برپایی جشن روز معلم‌همراه است ، چرا که با گردهم آمدن اکثریت اساتید فرهیخته و بزرگوار دانشگاه ، یکی از بزرگترین و‌ وزین ترین گردهمایی های دانشگاه رقم می خورد ، اما امسال ممنوعیت تجمع و‌ مشکلات عدیده مربوط به همه گیری کووید ۱۹ که گریبان مردم و‌ جامعه دانشگاهی را گرفته است.
 
 در زمانی که به دلیل تلاش مثال زدنی و‌ غرورانگیز آنان در کنترل این بیماری و‌ دفاع از سلامت همگان، باید تجلیل ها و ‌تقدیرها از اساتید، پر رنگ تر و ‌درخشان تر به عمل می آمد ، متاسفانه فرصت این مهم فراهم نگردید. 
 
اینجانب با بزرگداشت یاد و ‌نام‌معلم شهید استاد مطهری و یادکردن از همه اساتید گذشته ، پیشکسوت و بازنشسته و ‌نیز درگذشتگان از جمع مدرسان دانشگاهی،روز و ‌هفته گرامیداشت مقام معلم و ‌استاد را به همکاران عزیز عضو هیات علمی تبریک‌ و ‌شادباش می گویم‌ و از تمام زحمات ارزشمند آنان در بالابردن‌توان علمی و آموزشی دانشگاه و توسعه عملی اخلاق ، مسئولیت پذیری و‌ مردم داری در میان دانشجویان سپاسگزارم. 
 
امیدوارم با این‌مشارکت وسیع و‌ همه جانبه و وحدت در رسیدن به هدف مشترک چیره شدن بر این بیماری ، بتوانیم در کنار یکدیگر روز معلم و‌ پایان اپیدمی کرونا را جشن بگیریم.
 
              قدردان و‌ دوست دار شما 
 
                  دکتر حبیب اله خزایی 
                        معاون آموزشی
 
 
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید