اخبار

با شناسایی ۹۷۶ مورد جدید؛ مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۹۷۴۲۴ رسید

با شناسایی ۹۷۶ مورد جدید؛ مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۹۷۴۲۴ رسید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با شناسایی ۹۷۶ مورد جدید؛ مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۹۷۴۲۴ نفر رسید.

به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۷۴۲۴ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۰۳ نفر رسیده است، افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۸۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی همچنین گفت: ۲۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: تا کنون ۴۹۶ هزار و ۲۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

🔴🔴 آخرین آمار موارد مثبت و جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمانشاه

همچنین رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه خبر داد: با شناسایی ۴۸ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۴ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۴۴ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۱۴۹۱ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۷۸ نفر جان باختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهدی محمدی گفت:از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۵۳۷ نفر جزو بیماران بستری و ۹۵۴ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

وی اظهار داشت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۲۶۰۰ نفر بستری شدند که از این تعداد ۲۳۵۴ نفر ترخیص شده و ۱۶۸ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

به گفته وی تا کنون ۶۷۸۳ مورد نمونه گیری انجام شده که ۲۴۲۰ مورد در افراد بستری و ۴۳۶۳ مورد نیز در افراد سرپایی بوده است.  

 

 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید