اخبار

تقدیر فرماندهان امنیت از متولیان سلامت

تقدیر فرماندهان امنیت از متولیان سلامت

 

فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان ارشد پلیس با حضور در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از زحمات کادر بهداشت و درمان استان تقدیر کردند.

 فرمانده نیروی انتظامی استان خطاب به کادر بهداشت و درمان استان با بیان اینکه تلاش‌های شما در این روزها، سال‌های دفاع مقدس را تداعی می کند، گفت: همه شاهد بودند که جامعه بهداشت و درمان مردانه و مجاهدانه وارد عمل شدند و از جان مایه گذاشتند.

سردار جاویدان در این دیدار از زحمات کادر بهداشت و درمان استان قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه مردم قدردان زحمات و ‌تلاش های شما هستند و این امر به انسان احساس افتخار می دهد که مردم فعالیت های خادمین خود را می بینند.

او گفت: بنده از طرف نیروی انتظامی استان کرمانشاه از زحمات بی وقفه دانشگاه و کادر بهداشت و درمان استان در راستای مقابله با کرونا سپاسگزارم.

وی اظهار امیدواری کرد ‌تلاش ها به ثمر بنشیند و بتوانیم جشن پیروزی بر کرونا را شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم است و در بحرانهای متعدد یار و یاور حوزه سلامت بوده و نظم و آرامش ما در حالت‌های عادی هم به دنبال تلاش شما و همکارانتان میسر شده است.

دکتر مرادی افزود: استان از نظر مدیریت بیماری وضعیت مناسبی دارد و این جدا از آمار و اعداد است و همکاری مردم نیز در برخی امور بسیار مناسب بوده است و نقش اصلی بر عهده خود مردم است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید