اخبار

شرایط مناقصه واگذاری امور تهیه، پخت و توزیع غذای پرسنل و بیماران بیمارستان شهدای هرسین(بار دوم)

 
بیمارستان  شهدای هرسین در نظر دارد امور تهیه، پخت و توزیع سه وعده غذایی و میان وعدهای بیماران و کارکنان خود را در سال 1399 از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به شرکت های واجد شرایط به شرح زیر واگذار نماید:
الف- مناقصه گزار: شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین
ب-مبلغ ضمانت نامه جهت شرکت در مناقصه :
 برای شرکت در مناقصه معادل مبلغ یک میلیارد و سیصد  و هفتاد و هشت  میلیون و ششصد و نود  هزار و سیصد و پنجاه  و پنج ریال ( 1/378/690/355  ریال ) به صورت ضمانت نامه بانکی به مدت سه  ماه اعتبار و یا فیش واریزی به مبلغ مذکور به حساب شماره 0107261320008بانک صادرات  به نام شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین ضمیمه پیشنهاد قیمت نماید.
نحوه ی تحویل مدارک:
شرکت کنندگان در مناقصه بایستی ضمن بازدید از محل آشپزخانه و امکانات موجود با مطالعه دقیق شرایط مناقصه و پیوست های موجود ،پاکات الف خود را  علاوه بر بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت به صورت لاک ومهر شده درلفافه مناسب قرارداده وحداکثر تا ساعت  15 شنبه مورخ 1398/03/10 تحویل دفتر محرمانه حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی ساختمان شماره یک ،طبقه دوم نموده  و رسید دریافت نمایند. (ملاک اعتبار زمان این موضوع رسیدی است که توسط دبیرخانه محرمانه حراست دانشگاه صادرخواهدشد نه اداره پست)
تاریخ بازگشایی پیشنهادات ساعت 13 بعد ازظهر روزیکشنبه مورخ 1398/03/11 در محل دفتر مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه می باشد.
تبصره1-پاکت ج وب  بایستی فقط در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری شود.
تبصره 2-برنده مناقصه موظف است اصل کلیه مدارک پاکات الف ،ب و ج را جهت انعقاد قرارداد به مناقصه گزار ارائه نماید و چنانچه هریک از مدارک فاقد اصالت ،عدم تائید از سوی صادر کننده ،مجعول و ... باشند کلیه تضامین برنده مناقصه به نفع دانشگاه ضبط میگردد و مناقصه گر حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.
     در صورت انصراف یا نیاز به تغییر در مدارک ارسالی و پیشنهاد ارائه شده، شرکت کنندگان فقط تا پایان وقت اداری روز شنبه تاریخ 1398/03/10 می توانند کتباً مراتب را اعلام و اقدام نمایند، بدیهی است پس از پایان مهلت یاد شده هیچ گونه درخواستی پذیرفته نخواهد شد و کمیسیون بر اساس مدارک ارائه شده در مهلت مقرر بررسی و اقدام می نماید. (ملاک تشخیص این موضوع رسیدی است که توسط دبیرخانه محرمانه حراست دانشگاه صادر خواهد شد).
 
 
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید