اخبار

دیدار رئیس و معاونان توسعه مدیریت و منابع و غذا و داروی دانشگاه با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دیدار رئیس و معاونان توسعه مدیریت و منابع و غذا و داروی دانشگاه با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی
 
رئیس و معاونان توسعه و مدیریت منابع و  غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این دیدار دکتر نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث کرونا فوق العاده کار کردند گفت:ما نگران بودیم استان کرمانشاه از استانهای با پیک بالای ابتلا به بیماری باشد و وضعیت در این استان بسیار خطرناک شود که خوشبختانه با تلاش های انجام شده وضعیت این استان در حال حاضر مطلوب است و این تلاشها و اقدامات انجام شده  بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.
 
طی این دیدار پر ثمر درخواستهایی از سوی دکتر مرادی رئیس دانشگاه  مطرح شد که مورد موافقت وزیر بهداشت قرار گرفت. 
 
از در خواستهایی ‌که توسط رییس دانشگاه مطرح شد اختصاص مبلغی از مابقی اعتبارات تخصیصی از زلزله به استان کرمانشاه به دانشگاه علوم پزشکی بود که مورد موافقت وزیر بهداشت قرار گرفت و دراین خصوص دستور مساعدت  لازم از سوی وزیر بهداشت به معاونت توسعه وزارت خانه ابلاغ شد.
 
همچنین در این نشست بحث آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده توانبخشی کرمانشاه مطرح شدکه این درخواست نیز با استقبال وزیر بهداشت و موافقت وی همراه بود وبه معاونت آموزشی وزارت خانه دستور داده شد که  در سال تحصیلی آینده ثبت نام دانشجویان دانشگاه توانبخشی کرمانشاه آغاز شود.
 
تخصیص ارز جهت تجهیزات سرمایه ای سنگین از جمله پت اسکن وسیکلوترون که با زحمات مجموعه دانشگاه و از محل دفتر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد که وزیر بهداشت پس از موافقت طی تماس تلفنی با هیات امنای صرفه جویی ارزی دستور لازم جهت رسیدگی و تسریع در خرید این تجهیزات را ابلاغ نمودند.
 
همچنین پیگیری پروژه های عمرانی دانشگاه  از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که با قول مساعد وزیر برای کمک به پروژه های عمرانی همراه بود.
 
 
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید