اخبار

آمار مبتلایان به کرونا در استان از مرز سه هزار نفر گذشت

آمار مبتلایان به کرونا در استان از مرز سه هزار نفر گذشت
 
 
 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت:با شناسایی ۱۱۹ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۱۲ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۳۰۷۴ نفر رسید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهدی محمدی افزود:متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد فوت، جمع جانباختگان کرونا در استان از شیوع اپیدمی تا کنون به ۹۶ نفر رسید.
 
به گفته وی از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۷۳۷  نفر جزو بیماران بستری و ۲۳۳۷ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.
 
محمدی عنوان کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۳۴۴۰ نفر بستری شدند که از این تعداد ۳۱۷۷ نفر ترخیص شده و ۱۶۷ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.
 
وی اضافه کرد:با انجام ۴۶۳ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۱۳۹۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.
 

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت نیز از شناسایی ۲۳۴۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کشور خبرداد.

دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد واز بین مبتلایان جدید، ۴۵۷ مورد بستری و یک هزار و ۸۸۹ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر رسیدافزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۱۸۳ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۸ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲۶۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا کنون ۷۳۱ هزار و ۲۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید