اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: شهروندان اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: شهروندان اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به تداوم‌خطر ابتلا به کرونا شهروندان اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

دکترمحمودرضا مرادی روز چهارشنبه در نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: نگرانی در خصوص افزایش آمار مثبت سرپایی در استان و بیماریابی فعال وجود ندارد اما در صورتیکه منجر به بستری شوند نگران کننده خواهد بود.

او گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از هفته آینده تعداد تست های Pcr افزایش خواهد یافت که موجب افزایش سرعت شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در استان شده و قطع زنجیره انتقال ویروس را در پی خواهد داشت.

وی اظهارداشت: تا پایان خرداد ماه آموزش درس های تئوری در دانشکده ها به صورت مجازی خواهد بود و دوره های کارآموزی و رزیدنتی برای رشته های پرستاری و پزشکی نیز که در حال انجام است و دوره های کارورزی هم از تیر ماه آغاز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: برای رفع کمبود نیروی انسانی موردنیاز در مراکز درمانی درگیر کرونا از نیروهای مازاد در دانشکده ها استفاده خواهد شد.

در این نشست همچنین آخرین وضعیت آزمایشگاه‌های تشخیص طبی کرونا در استان بررسی و راهکارهای لازم برای افزایش ظرفیت آنها ارایه و مقرر شد تامین اجتماعی، سپاه، ارتش و بخش خصوصی نیز در انجام تست Pcr با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را به عمل آورند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید