اخبار

الزامات فاصله گذاری اجتماعی _ بخش اول

الزامات فاصله گذاری اجتماعی _ بخش اول
 
 
🔹 از تماس نزدیک با دیگران خودداری کنید. 
 
🔸 به مکان‌های تجمع افراد نروید، هیچ ملاقاتی را انجام ندهید. 
 
🔹 اگر واقعا ناچار هستید که بیرون بروید، فاصله ۲ متری خودتان را با افراد دیگر حفظ کنید زیرا متاسفانه برای اینکه بتوانیم جلوی شیوع ویروس را بگیریم دیر شده است. اما با این عمل می‌توانیم روند شیوع بیماری را کند کنیم. 
 
🔸 در واقع حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی باعث می‌شود موقعیت‌های کمتری پدید بیاید که ویروس فرصت داشته باشد از فردی به فرد دیگر سرایت کند شاید این حرف خیلی ساده و آسان به نظر آید.
 
🔹وقتی ناچار هستید به فروشگاه بروید این کار را در غیر از ساعات شلوغی انجام دهید. فاصله دو متری را با دیگران حفظ کنید چرا که یک عطسه یا سرفه کافی است بیماری را بگیرید.
 
🔸 حالا که مدرسه فرزندانتان تعطیل شده است آن‌ها را به پارک یا مکان‌های تجمع نبرید نگذارید احساس اینکه «من که سالم هستم» شما را فریب دهد.
 
🔹 اقدامات فاصله‌‎ گذاری اجتماعی، شامل رویکردهایی است که با هدف کاهش حداکثری تماس نزدیک افراد جامعه با یکدیگر انجام می شود. این اقدامات، شامل قرنطینه در سطح فردی و نیز دیگر رویکردهای مبتنی بر اجتماع (مانند جلوگیری از تجمعات، تعطیلی مدارس و مشاغل، و کنسل کردن تجمعات عمومی و انبوه) است.
 
🔸 قرنطینه، برای افراد بیمار یا علامت‌ داری که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند، توصیه می‌ شود. قرنطینه خانگی این افراد تا زمان اعلام تشخیص متخصصان مبنی بر ناقل نبودن آنها ادامه خواهد داشت.
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید