اخبار

۵۷ تخت و یک بخش جدید به ظرفیت بیمارستان‌های کرمانشاه اضافه شد

۵۷ تخت و یک بخش جدید به ظرفیت بیمارستان‌های کرمانشاه اضافه شد

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان، از اضافه‌شدن ۵۷ تخت حدید در بیمارستان‌های گلستان و فارابی و افزایش یک بخش با ۳۵ تخت جدید برای بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر محمودرضا روز جمعه در نشست اضطراری تامین تخت های بیماران مبتلا به کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور روسای بیمارستان های دانشگاهی، سازمان‌های خدماتی و نظامی افزود: متاسفانه بیماری کووید ۱۹ در استان روند صعودی یافته است.

او گفت: پس از ۱۵ اردیبهشت تعداد بیماران بیشتری به مجموع مبتلایان اضافه گردید و در هفته گذشته موارد مثبت روند صعودی بیشری یافته است.

وی اظهارداشت: این افزایش به دلیل آزادسازی و رعایت نکردن مردم پیش بینی می شد و موجب مواجه با گسترش بیماری گردید.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده اند و این بسیار نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در طی این مدت فعالیت‌های لازم را انجام داده ایم و در همه زمینه ها و نیز آموزش مردم کارهای خوبی انجام شده و همکاری خوب مسوولان‌ استان و تلاش های علمی و فعال اساتید دانشگاه در این زمینه چشمگیر بوده است، اما وظیفه خطیر ما اکنون هماهنگی لازم ‌در زمینه درمان بیماران است ‌

دکتر مرادی افزود: متاسفانه زمان طولانی و فرسایشی شدن موضوع باعث کم شدن‌توجه مردم شده و این منجر به افزایش بیماران بدحال شده است


۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید