اخبار

امحاء 170 تن موادغذایی غیرقابل مصرف درسال 98

امحاء 170 تن موادغذایی غیرقابل مصرف درسال 98


مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و داروگفت: یکصد و شصت و نه هزار و نهصد کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در سال گذشته توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد.

دکتر شهریار مستوفی گفت: درسال گذشته 613 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درسطح واحد های تولیدی و عرضه توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به عمل آمده که طی این اقدامات حدود 170 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف امحاء شده و همچنین در این بازدیدها 57 هزار و 196 قلم مواد غذایی و19هزار لیتر مواد بهداشتی کشف و توقیف شده است.

وی افزود: یکی از وظایف کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو پایش مداوم و نمونه برداری و بررسی محصولات سطح عرضه است که این کار به صورت روزانه توسط کارشناسان این مدیریت به طور مستمر در حال انجام است.

دکتر مستوفی در پایان خاطرنشان ساخت: مردم عزیز نیز درهنگام خرید مواد غذایی، آشامیدن، آرایشی وبهداشتی به برچسب اصالت وسلامت کالا و مجوز های لازم از سازمان غذا ودارو وهمچنین تاریخ تولید وانقضا ء محصولات غذایی توجه ویژه داشته باشند.
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید