اخبار

کرمانشاه همچنان در وضعیت هشدار/ افزایش تعداد بیماران بستری در استان به ۲۴۰ نفر

کرمانشاه همچنان در وضعیت هشدار/ افزایش تعداد بیماران بستری در استان به ۲۴۰ نفر

 

 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت:با شناسایی ۱۶۶ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۲۳ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۴۳ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۴۶۶۵ نفر رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهدی محمدی با بیان اینکه متاسفانه در فاصله نهم تا ١٠ خرداد ۱۳۹۹ با ثبت ۲ مورد فوتی، جمع جانباختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع اپیدمی تا کنون به ۱۱۹ نفر رسید گفت:از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۹۰۴ نفر جزو بیماران بستری و ۳۷۶۱ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

وی اظهار داشت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۴۰۴۱ نفر بستری شدند که از این تعداد ۳۶۸۲ نفر ترخیص شده و ۲۴۰ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

به گفته وی با انجام ۵۷۰ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۱۸۴۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

 

٢٢٨٢ ابتلا و ۵۷ فوتی جدید کرونا در کشور/ خوزستان همچنان در وضعیت قرمز

 
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲هزار و ۲۸۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری بوده و ١٨۴٧ بیمار نیز به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت: در فاصله نهم تا ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند. به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ٢۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور گفت: همچنین تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در استان خوزستان، افزود: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 

 

 

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید