اخبار

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستانها و مراکز کرونا در استان

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستانها و مراکز کرونا در استان
در اولین دقایق بامداد دوشنبه معاون درمان وزارت بهداشتوارد کرمانشاه شد.

دکتر جان بابایی معاون‌درمان وزارت بهداشت که وی را دکتر گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت همراهی می کرد پس از استقبال رییس و ‌معاونان دانشگاه علوم‌پزشکی وارد کرمانشاه شد.

بررسی وضعیت بهداشتی و‌ درمانی استان در زمینه کووید ۱۹ ،بازدید از بیمارستانهای کرونا، مراکز ۱۶ ساعته و ‌تعدادی از شهرستان ها و ‌شرکت در نشست ستاد استانی کرونا از برنامه های سفر وی به کرمانشاه است .
 
 
 
 

 

 

 

 

وی در ابتدا با همراهی دکتر مرادی رییس دانشگاه ، معاونین درمان و ‌توسعه و ‌مسئولان بیمارستان "گلستان" وارد این بیمارستان شد و از امکانات و‌ نحوه خدمت رسانی به مبتلایان به کووید ۱۹ در این مرکز به عنوان اولین مرکز اختصاصی کرونا در استان بازدید کرد.

تالذ

 

 

 معاون درمان وزارت بهداشت همچنین از طرح های توسعه ای اورژانس، مرکز مدیریت حوادث عروقی و سکته حاد مغزی و مرکز جامع مدیریت سرطان که هم اکنون در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در دست اجرا است نیز بازدید کرد.

 در این بازدید درخواست اختصاص اعتبار برای تسریع در اجرای این طرح ها جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات به مراجعین مطرح شد.

دذذر

 

دکتر جان بابایی که وی را رییس و معاونین درمان، غذا و دارو و توسعه‌ دانشگاه همراهی می کردند، در ادامه سفر خود به کرمانشاه، به شرق استان رفته و از بیمارستان های معاون شهرستان صحنه و شهید چمران کنگاور بازدید کرد.

بازدید از بخش های مختلف بیمارستانی به ویژه بخش های مختص بیماران کرونایی، بررسی وضعیت مبتلایان، روند درمان و مراقبت از این بیماران و همچنین ارزیابی تجهیزات و امکانات درمانی در این دو شهرستان از اهداف این بازدید بود.

حتد

 
 
 
 
گفتنی است دکتر جان بابایی در ساعت پایانی سفر خود از بیمارستان آیت الله طالقانی بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار کرد.
 
تلب

 

 
همچنین دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت که وی را دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه همراهی می کرد، امروز ضمن بازدید از مراکز ۱۶ ساعته سینا و امام خمینی(ره)، از نزدیک از نحوه انجام تست PRC از بیماران سرپایی و ثبت در سامانه سیب ارزیابی به عمل آوردند.

الل

 
 
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید