اخبار

نشست مشترک معاون درمان وزارت بهداشت و هیات رییسه دانشگاه با استاندار کرمانشاه ​

نشست مشترک معاون درمان وزارت بهداشت و هیات رییسه دانشگاه با استاندار کرمانشاه ​
 
نشست تخصصی بررسی وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه  با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و هیات رییسه دانشگاه با استاندار کرمانشاه صبح امروز دوازدهم خردادماه برگزار شد.
 
استاندار کرمانشاه گفت: از زحمات کلیه عزیزان در وزارت بهداشت که با برنامه‌ریزی های دقیق اقدامات خوبی جهت کنترل بیماری کرونا انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم.
 
مهندس بازوند از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معاونین ایشان، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان نیز بابت تلاش‌های شبانه‌ روزی و مستمر در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان تقدیر کرد.
 
وی اظهار داشت:با توجه به افزایش شیوع بیماری در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه، برنامه ریزی های لازم جهت اعمال محدودیت های اجتماعی صورت گرفته است، همچنین در خصوص بیمار یابی در استان اقدامات خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته که این موضوع اقدام مهمی در مدیریت این بیماری محسوب می‌شود.
 
استاندار کرمانشاه از ستاد ملی کرونا خواست: اقدامات اجرایی هر استان را با توجه به شرایط آن استان و بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان تعیین کنند.
 
همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز گفت:با توجه به کاهش حساسیت های اجتماعی نسبت به بیماری کرونا در روزهای اخیر و با از سر گیری فعالیت‌های اجتماعی، بایستی نسبت به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی اقدامات لازم مجددا صورت گیرد.
 
 دکتر الهی تبار افزود:در خصوص بیمارانی که به کرونا مبتلا می‌شوند اقدامات لازم در خصوص ایجاد نقاهتگاه با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته و در خصوص افرادی که بستری می‌شوند اقدامات حمایتی لازم نیز صورت گرفته است.
 
در ادامه این نشست دکتر مرادی رییس دانشگاه عنوان کرد:از همکاری صمیمانه و مستمر استاندار محترم و معاونین ایشان در بحران‌های گذشته و علی الخصوص مدیریت بیماری کرونا ما را تنها نگذاشتند و حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی اظهار داشت:یکی از مهمترین مواردی که در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان وجود دارد، ایجاد بسیج همگانی بین دستگاههای اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی است.
 
همچنین دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت نیز گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا در کل کشور از ابتدای اسفند ماه سال گذشته و رصد همه استان های کشور، آمار ابتلا و مرگ و میر استان کرمانشاه نشان از مدیریت بحران قابل قبول در کنترل بیماری در این استان بوده است که جای تقدیر دارد.
 
وی اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود و استمرار بیماری تا زمان تهیه راهکارهای پیشگیری و درمان قطعی، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کلیه افراد فعال در جامعه ضروری می‌باشد.
 
دکتر جان بابایی تاکید کرد:در خصوص افراد‌ مسن و دارای بیماری‌ زمینه ای، بایستی حساسیت بیشتری وجود داشته باشد و از حضور این افراد در مکانهای شلوغ خودداری شود.
 
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید