اخبار

پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه

پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مرکز جامع سرطان در این استان خبر داد.

دکتر بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأخیر در افتتاح مرکز جامع سرطان اظهار داشت: دلیل تأخیر پیمانکار است، زیرا قراردادی که با پیمانکار بسته شده بود مربوط به سال ۹۶ است و افزایش چندین برابری قیمت‌ها سبب خوابیدن پروژه توسط پیمانکار شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: قرارداد با پیمانکار لغو شده و پروژه به پیمانکار دیگری واگذار خواهد شد که کار مرکز جامع سرطان زودتر به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز جامع سرطان کرمانشاه، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها ۴۰ درصد آن باقی مانده که امید است تا آخر سال کار مرکز جامع سرطان انجام شود.

دکتر روشنی بیان داشت: بیماران سرطانی در استان کرمانشاه به صورت پراکنده درمان می‌شوند و این بیماران کار درمان را در بیمارستان‌های مختلفی از جمله، بیمارستان طالقانی، امام رضا (ع)، بیمارستان محمد کرمانشاهی پیگیری می‌کنند که با آغاز کار مرکز جامع سرطان، بیماران سرطانی در یک مکان تجمیع و به آنها ارائه خدمت خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای در مرکز جامع سرطان در حال نصب است و با بهره برداری این مرکز می‌توانیم به عنوان قطب درمان سرطان، مریض‌های سرطانی غرب کشور را درمان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه روند رو به رشد ابتلاء به بیماری سرطان در کشور نیاز به امکانات و تخت زیادی مشاهده می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد تخت‌ها برای بیماران سرطانی کم است و با راه افتادن این مرکز مشکل ما در این بخش تا حدودی حل خواهد شد.

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید