اخبار

ثبت 100 مورد ابتلا به کرونا در 3 روز! «جوانرود» تنها شهرستان قرمز کرمانشاه

ثبت 100 مورد ابتلا به کرونا در 3 روز!  «جوانرود» تنها شهرستان قرمز کرمانشاه

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سیر پرشتاب ابتلا به کرونا در شهرستان جوانرود خبر داد و افزود: در حال حاضر این شهرستان تنها شهرستان «قرمز» استان در بحث کرونا است.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان، گفت: هم اکنون استان در وضعیت "هشدار" قرار دارد، اما ادامه این روند و بی توجهی مردم به نکات بهداشتی می‌تواند وضعیت را بدتر از این کند.

وی افزود: در حال حاضر اکثر شهرستانهای استان به لحاظ "کرونا" در وضعیت «زرد» هستند و جوانرود تنها شهرستان «قرمز» استان در بحث کرونا است.

وی از سیرصعودی و پرشتاب مبتلایان در این شهرستان خبر داد و افزود: مقایسه بین آمار روز گذشته(20 خرداد) با روز 20 اردیبهشت گویای افزایش چشمگیر مبتلایان این شهرستان است که از 41 مورد به 366 مورد رسیده است.

وی گفت: همچنین مقایسه آمار مبتلایان شهرستان جوانرود تنها در سه روز گذشته نشان می‌دهد که از 268 مبتلا در روز 18 خرداد به 366 مبتلا در روز گذشته رسیده است، یعنی افزایش حدود 100 موردی تنها طی سه روز!

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع مبتلایان شناسایی شده در این شهرستان 120 نفر بستری و 246 مورد سرپایی هستند که تعداد زیادی از بستری های شهرستان در بیمارستانهای کرمانشاه بستری شده‌اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت ابتلا به کرونا در جوانرود، از مردم این شهرستان خواست تا احتیاط بیشتری در بحث پیشگیری از ابتلا به کرونا داشته باشند.

وی افزود: محور اصلی کنترل بیماری با خود مردم است تا با در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور و رعایت نکات بهداشتی باعث قطع زنجیره انتقال این بیماری شوند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید