اخبار

کرونا، مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را کاهش داد

کرونا، مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را کاهش داد

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: شیوع کرونا مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را به یک‌سوم کاهش داده است.

دکتر علی سروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تأثیر بیماری کرونا بر مراجعه مردم به بیمارستانها اظهار داشت: آمار مراجعه مردم به بیمارستان امام رضا (ع) به دلیل ترس از مبتلا شدن به کرونا کم شده و به حدود یک سوم رسیده و آمار بیماران بستری هم پایین آمده است.

وی با بیان اینکه آمار عمل‌های جراحی‌ها نیز حدود یک سوم شده و نگرانی مردم را در این زمینه درک می‌کنیم، افزود: در این بیمارستان تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از سرایت کرونا رعایت می‌شود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به دلیل شیوع کرونا، به هیچ عنوان برای ملاقات بیماران به بیمارستان مراجعه نکنند و برای سلامتی خود و بیماران نکات و تذکرهای مسئولان را جدی بگیرند.

دکتر سروش در مورد انجام تست‌های تخصصی PCR ( تست تشخیص کرونا) در کلینیک بوستان گفت: از ۲۳ فروردین که آزمایشگاه تخصصی تست کرونا به صورت سرپایی در آزمایشگاه کلینیک بوستان راه اندازی شده تا کنون بیش از 4000 تست در این آزمایشگاه انجام شده است .

وی در ادامه گفت: در این آزمایشگاه با همت نیروهای آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) اکنون روزانه 150 تست تشخیص کرونا برای همشهریان انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۷۵۰ پرستار و سایر بخش‌های پیراپزشکی، پشتیبانی و خدماتی در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول به فعالیت هستند.
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید