اخبار

تقدیر و معارفه رییس مرکز پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه

تقدیر و معارفه رییس مرکز پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه


در حاشیه جلسه ستاد مدیریت کرونای دانشگاه که صبح امروز در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار شد، از دکتر صائب مدرسی تقدیر و دکتر هومن رفیعی به عنوان رییس مرکز پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی رییس دانشگاه گفت:در تمام بحران هایی که تاکنون طی کرده ایم دکتر مدرسی به عنوان رییس مرکز پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه بسیار خوب و بدون هیچ تنشی در کنار دانشگاه بوده است.

وی اظهار داشت:اکنون با درخواست شخصی که ایشان داشتند، در نهایت هیئت رئیسه دانشگاه تصمیم گرفت در جبران زحمات ایشان با تقاضای انتقالی وی موافقت کند که جا دارد از زحمات شبانه روزی دکتر مدرسی تقدیر کنم و امیدوارم مثل همیشه موفق باشند.

دکتر مرادی عنوان کرد:دکتر مدرسی در عین حفظ مقررات با پرسنل رابطه بسیار دوستانه ای داشت، امیدوارم دکتر رفیعی نیز همین گونه باشند تا همچنان شاهد پیشرفت اورژانس استان باشیم.

وی افزود:دکتر رفیعی متخصص طب اورژانس و استادیار دانشگاه هستند و سابقه مدیریت درمان، مدیر اورژانس بیمارستان طالقانی و مدیر گروه طب اورژانس را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارند و با توجه به رشته تخصصی ایشان، این انتخاب مناسبی بود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید