اخبار

استاندار کرمانشاه: تردد مسافر به اورامانات ممنوع است

استاندار کرمانشاه: تردد مسافر به اورامانات ممنوع است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در برخی از مناطق استان از جمله منطقه اورامانات قرمز است، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تردد در منطقه اورامانات از امروز ۲۷ خرداد تا صبح روز شنبه اول تیر ممنوع است.

«هوشنگ بازوند» روز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه از مردم خواست در تعطیلات آخر هفته به استان کرمانشاه و منطقه اورامانات سفر نکنند.

وی افزود: در شورای تامین به منظور کنترل ترددها با کمک نیروی انتظامی برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد تا ممنوعیت تردد به منطقه اورامانات از ساعت ۱۴ امروز (۲۷خرداد) اعمال شود.

استاندار کرمانشاه، شرایط این استان در بحث کرونا را سخت و نگران کننده توصیف کرد و اظهار داشت: تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمانشاه امروز از ۴۰۰ نفر نیز گذشت و ما را در شرایطی نگران کننده قرار داده است.

وی شرایط ازدحام‌جمعیت در دفاتر پیخوان دولت را خطرناک دانست و گفت: پیشنهاد ۱۰ روز تعطیلی دفاتر پیشخوان دولت را دادیم که قرار شد کمیته‌های تخصصی تا روز پنجشنبه این موضوع را بررسی کنند.

بازوند افزود: جلسات اداری دستگاه های اجرایی تا ۱۰ روز آینده باید کاهش یابد و امکان دور کاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای فراهم شود.

وی نسبت به ازدحام جمعیت در برخی دفاتر پزشکان نیز اعتراض کرد و گفت: نوبت دهی در مطب پزشکان باید به صورت الکترونیکی انجام شود و کاهش ظرفیت پذیرش حتما اعمال گردد.
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید