اخبار

امسال بیش از ۵۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

امسال بیش از ۵۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این دانشگاه تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: امسال بیش از ۵۰ پروژه بهداشتی درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تمام پروژه های نیمه کاره از اولویت های دانشگاه است و با پیگیری ها ی لازم باید روند اجرای آنها تسریع یابد.

او گفت: پروژه های عمرانی بیمارستان امام رضا (ع) و ساخت بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی، همچنین طرح کلینیک های سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و اسلام آبادغرب و دانشکده دندانپزشکی از مهمترین طرح های در حال اجرای دانشگاه است.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها خدمات بهداشتی و درمانی قابل توجهی به مردم ارایه خواهد شد بنابراین باید با انجام اقدامات و پیگیری های دقیق و جدی در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: احداث چندین اقامتگاه و پانسیون پزشکان، راه اندازی مراکز جامع بهداشتی درمانی شهری و روستایی و خانه بهداشت در شهرستان‌ها، احداث ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه از دیگر طرح هایی است که امسال در استان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر مرادی افزود: همچنین تعمیرات مرکز خدمات جامع سلامت شهری سینا در کرمانشاه،کلاس های درس دانشکده پیراپزشکی ، واحد اکسیژن ساز بیمارستان شهدا سرپل ذهاب از دیگر طرح های در حال اجرای دانشگاه است که امسال به اتمام می رسد.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید