اخبار

نظارت 110 بازرس بهداشت محیط و حرفه ایی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری در استان

نظارت 110 بازرس بهداشت محیط و حرفه ایی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری در استان

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان از نظارت 110 بازرس بهداشت محیط و حرفه ایی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر طلوعی گفت:کنکور سراسری سال 1399 همزمان با سایر نقاط کشور با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی تحت نظارت بازرسان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در موعد مقرر برگزار گردید.

وی اظهار داشت: 110 بازرس بهداشت محیط و حرفه ایی طی 4 روز از تاریخ 99/5/29 لغایت 99/6/01 کار نظارت بر حوزه های این آزمون سراسری را بر عهده داشتند .

دکتر طلوعی گفت:در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در محل های برگزاری آزمون سراسری و تامین سلامت داوطلبان کنکور، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان کرمانشاه با حضور در حوزه های برگزاری آزمون بر نحوه اجرای پروتکل ها از نظر ، چیدمان صندلی ها - وجود تهویه مناسب - نظارت بر ضد عفونی مراکز برگزاری آزمونها قبل و بعد از هر آزمون و استفاده از ماسک و سایر موارد دیگر نظارت کردند .

 

آزمون سراسری  9

 

آزمون سراسری  8

آزمون سراسری  5

آزمون سراسری  4

آزمون سراسری  3

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
شناسایی ۲۱۱۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ بهبودی بیش از ۳۰۹ هزار نفر از بیماران
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۱۱۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۸۲ نفر از آنها بستری شدند.
وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۸ هزار و ۹۰۵ نفر رسید. ، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.
دکترلاری همچنین با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۳۰۹ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ، افزود: ۳۸۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون سه میلیون و ۳۶ هزار و ۷۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزات بهداشت با بیان این که استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. افزود: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

همچنین مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده اند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۴۱۷ نفر رسید.

وی با عنوان اینکه هم اکنون ۲۳۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری می باشند گفت:طی شبانه روز گذشته ۱ نفر از هم استانی ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۰۶ نفر می باشد.

به گفته وی از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۵۲۳ نفر بستری و ۹۷۸۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا 

🆔@k_health

 

 

 

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید