اخبار

توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه

توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه

رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه طی امسال خبر داد.

دکتر کیومرث رحیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید فعالیت بازرسان معاونت غذا و دارو در حوزه های مختلف در دوران شیوع کرونا گفت: بازرسان هر مکانی که کالاهای سلامت محور در آن عرضه شود را بازرسی می کنند.

وی افزود: گستره بازرسی نیروهای معاونت غذا و دارو، داروخانه ها، سالن های آرایشی، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، باشگاه های ورزشی و ... را شامل می شود.

دکتر رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 بازرس کار بازرسی از این مراکز را برعهده دارند و در پنج ماهه امسال 2134 بازرسی از سطح این مراکز صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به توقیف 170 هزار قلم کالا در پنج ماهه امسال در سطح استان گفت: این کالاهای سلامت محور یا خارج از شبکه رسمی توزیع شده و یا تقلبی بوده و یا کیفیت لازم را نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کالاهای توقیفی حدود 70 هزار قلم آن مربوط به کالای سلامت محور مرتبط با کرونا شامل ماسک، دستکش و ... بوده است.

رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش کشفیات صورت گرفته در سال جاری را 6.5 میلیارد ریال عنوان کرد.
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید