اخبار

مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی

مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی

 

سی و چهارمین نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت وبینار با معاون درمان وزارت بهداشت برگزار شد.

در این نشست چالش‌های موجود در مراکز درمانی کشور که در واقع نتیجه بازدید‌های معاون درمان وزارت بهداشت از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بود، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه گفت : استفاده از مجرب‌ترین نیروهادر بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونایی و ارائه بهترین خدمات به این بیماران از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی گفت : زحمات واقدامات انجام شده توسط همکاران پر تلاش ما در دانشگاه در راستای مقابله با کرونا در استان قابل تقدیر است.

دکتر مرادی افزود : جدا کردن بخش بیماران مبتلا به کرونا که علائم شدید بیماری را دارند از سایر بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانها، مجزا نمودن ورودی بیماران کرونایی از غیر کرونایی در مراکز درمانی، عدم فعالیت پرستاران و پزشکان بخش‌های کرونایی در دیگر بخش ها‌ی بیمارستان در مدت زمان شیفت کاری خود را از مهمترین مباحث مطرح شده دانست.

او افزود : در خصوص ارجاع بیماران با علائم بسیار شدید کرونا در شهرستان‌ها به بیمارستان‌های ویژه کرونا در مراکز استانها، دیدن به موقع سی تی اسکن‌های انجام شده توسط پزشک جهت تشخیص لازم و سریع بیماری، ارائه نتایج آزمایش Pcr انجام شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز در این نشست بحث و بررسی شد.

دکتر مرادی ادامه داد : بازدید از مراکز درمانی و بررسی خدمات ارائه دهنده به بیماران کرونایی، داشتن آمادگی لازم از نظر امکانات و تجهیزات بیمارستانی در استان‌ها برای مواجه با هر گونه شرایط سخت در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد.

او گفت : خوشبختانه تمام مواردی که در این نشست مطرح شد در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا کنون به طور کامل پیگیری و انجام شده است.

دکتر مرادی گفت : در این دانشگاه بر مبنای تصمیمات گرفته شده در ستاد ملی و استانی اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.

دکتر مرادی افزود : استفاده از مجرب‌ترین نیروهادر بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونایی و ارائه بهترین خدمات به این بیماران از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

رئیس دانشگاه بیان کرد : امیدواریم با تلاش‌های همکاران ستاد مدیریت کرونای دانشگاه و ارائه خدمات مطلوب به بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و همچنین رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم، موارد ابتلا به کرونا در استان همچنان روند کاهشی را نسبت به ماه‌های گذشته حفظ کند .

گفتنی است پیگیری جانمایی سی تی اسکن بیمارستان گلستان، اقدامات انجام شده در خصوص تامین خوابگاه نیروهای که در بخش های کرونایی فعالیت دارند و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت بیمارستانهای گلستان، فارابی و امام رضا(ع) از مباحث مطرح شده در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود.

 

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید