اخبار

سه شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز/ 267 بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری هستند

سه شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز/ 267 بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری هستند
 
 
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه گفت:در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۸۶۵ نفر رسید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهدی محمدی اظهار داشت:هم اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند گفت: بیشترین تعداد بستری‌ها مربوط به سه بیمارستان فارابی، گلستان و امام خمینی (ره) سنقر است.

 

 رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۳ نفر در بیمارستان فارابی، ۴۴ نفر در بیمارستان گلستان و ۲۷ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر با علائم بیماری کرونا بستری هستند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم و مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۴۶ نفر می باشد.
 
محمدی گفت: از زمان شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۴۶۲ نفر بستری و ۱۰۶۴۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
ID@k_health
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید