اخبار

انتقال 2 هزار و 500 بیمار مشکوک و قطعی بیماری کرونا توسط اورژانس استان

انتقال 2 هزار و 500 بیمار مشکوک و قطعی بیماری کرونا توسط اورژانس استان

 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از انتقال 2 هزار و 500 بیمار مشکوک و قطعی به بیماری کرونا طی سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر هومن رفیعی سروری با اشاره به اینکه تمام آمبولانس های ویژه انتقال بیماران کرونایی به وسایل پیشگیری از بیماری کرونا کاملا مجهز هستند گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه آمبولانس های اورژانس استان 2 هزار و 500 بیمار مشکوک و قطعی به بیماری کرونا را به بیمارستان ها منتقل کرده است.

دکتر رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اورژانس کرمانشاه طی این مدت 24 هزارو 691 هزار ماموریت انجام داده است گفت:  تعداد 3 هزار و 367 مورد از این ماموریتها  شهری تصادفی ، 16 هزارو882 مورد ماموریت شهری غیر تصادفی ، یک هزار و 782 مورد ماموریت جاده ای تصادفی و 2هزارو 660 مورد نیز ماموریت جاده ای غیر تصادفی بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان اورژانس استان کرمانشاه دارای ۱۴۴ دستگاه آمبولانس است، از اختصاص ۱۵ دستگاه آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونایی در سطح استان خبر داد و گفت: هر شهرستان یک دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال بیماران کرونا دارد و به مرکز استان نیز به غیر از ۲ دستگاه آمبولانس 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای انتقال بین بیمارستانی بیماران کرونایی اختصاص داده است .

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان تعداد پایگاه های اورژانس استان کرمانشاه را ۶۳ پایگاه شهری و برون شهری اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی است که کار اورژانس هوایی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه تعداد کل نیروی انسانی اورژانس استان 453 نفر است گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون از این تعداد 73 نفر  به این بیماری مبتلا شده‌اند که خوشبختانه تاکنون همگی بهبود یافته‌اند.


 


۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید