اخبار

از کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تجلیل شد

از کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تجلیل شد

به مناسبت چهلیمن سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تعدای از کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور مسئولین تجلیل و قدردانی شد. این مراسم به علت شیوع بیماری کرونا با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعدادی از همکاران مان از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که افتخاری برای جامعه دانشگاهی محسوب می‌شوند و از بهترین نیرو‌های ما  در دانشگاه هستندما امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگه داشته شود. همانگونه که ایثارگران در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود در راه حفظ کیان اسلامی گذشتند تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بویژه کادر بهداشتی درمانی دانشگاه نیز با روحیه جهادی و با از خودگذشتگی در راستای مقابله با کروناویروس، با تمام توان در حال خدمت به مردم و کشور هستند.

حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت : اساس و پایه هر امری وابسته به معرفت و شناختی است که در آن امر وجود دارد و دوران دفاع مقدس نمونه بارزی از این معرفت و شناخت است و زندگی رزمندگان اسلام یک زندگی جهادی بود.او گفت : قدردانی از یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران و جانبازان و زنده نگه داشتن یاد شهدای والامقام دوران ۸ سال دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده تاثیر گذار است.

شاکری مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیش از ۲۰۳۳ نفراز کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جامعه‌ی ایثارگر هستند. تعداد زیادی از اعضای هیات علمی در مرحله استادیاری و دانشیاری و همچنین بسیاری از مدیران و معاونان توانای ما از خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند که در پیشبرد اهداف پیش روی دانشگاه با تمام توان در تلاشند. وی افزود:به دلیل بیماری کرونا و برای رعایت پروتکل های بهداشتی امسال فقط از چندنفر از ایثارگران عزیزان به نمایندگی از دیگر همکاران ایثارگر در دانشگاه قدردانی می شود.

 در پایان این مراسم ،از تعدادی از ایثار گران شاغل در دانشگاه با اهدای لوح  قدر دانی شد.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید