اخبار

آیین تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت و امور بین الملل دانشگاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت و امور بین الملل دانشگاه برگزار شد
 
آیین تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت و امور بین الملل دانشگاه صبح امروز هفتم مهرماه برگزار شد.
 
 معاون آموزشی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دکتر پاسدار رییس پیشین دانشکده بهداشت دانشکده بهداشت را در حال حاضر از فعالترین دانشکده ها در حوزه علمی و پژوهشی دانست و گفت: با توجه به سوابق علمی و کاری که دکتر پاسدار دارند، قطعا در سمت جدید به عنوان مدیر امور بین الملل دانشگاه می توانند منشاء اقدامات بسیار خوب و تاثیر گذاری باشند.
 
دکتر خزایی گفت: امیدوارم با توجه به توانمندی های بالای دکتر احمدی و مشارکت تمامی مجموعه دانشکده بهداشت شاهد نتایج درخشان تری در این دانشکده باشیم.
 
وی اظهار داشت:انتظار می رود که با مسئولیت پذیری و همدلی تمامی اعضای هیئت علمی و کارکنان، تمام دانشکده ها، بویژه دانشکده های بهداشت و امور بین الملل با تمام توان در راه پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقا کیفی علمی و آموزشی گام بردارند. 
 
دکتر خزایی گفت: اعضای هیات علمی و روسای دانشکده های دانشگاه همواره در این خصوص احساس مسئولیت داشته و تمام امکانات و پتانسیل های موجود و همچنین توان علمی خود را در راه موفقیت و پیشرفت دانشگاه بکار گرفته اند.
 
وی افزود:امیدوارم در این دوره با قبول مسئولیت دکتر پاسدار و دکتر احمدی گام های خوبی در دانشکده  بهداشت و اموربین الملل برداشته شود که  همچون گذشته باعث افتخار برای دانشگاه باشند.
 
 
همچنین دکتر پاسدار نیز بیان کرد: دانشکده بهداشت کرمانشاه با همکاری اساتید توانمند و مجرب، در عرصه های آموزشی و پژوهشی و توسعه کمی و کیفی گروه های آموزشی، آزمایشگاه های تخصصی، مراکز تحقیقاتی و توسعه روش های نوین آموزشی فعالیت قابل توجهی داشته است.
 
وی اظهار داشت:کسب رتبه های برتر کشوری در مقاطع دکترا ی تخصصی و کارشناسی ارشد توسط دانشجویان پر تلاش رشته مهندسی بهداشت محیط از افتخارات این دانشگاه در سالهای اخیر است. 
 
او با بیان اینکه گروه های آموزشی در این دانشکده شامل آمار زیستی، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، اپیدمیولوژی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت حرفه ای و مهندسی بهداشت محیط می باشد گفت: در حال حاضر در این دانشکده در رشته های علوم تغدیه، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، آموزش بهداشت، اپیدمیولوژی، ایمنی مواد غذایی و بهداشت حرفه ای در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو داریم.
 
دکتر پاسدار همچنین افزود: دو رشته تحصیلی در مقطع دکترا  از جمله دکترای مهندسی بهداشت محیط و دکترای آمار زیستی و همچنین  دوره Ph.D Research اپیدمیولوژی در این دانشکده تاسیس شده است.
 
وی یادآور شد:رتبه های کسب شده توسط دانشکده بهداشت نتیجه تلاش و همدلی همه اساتید و پرسنل این بخش می باشد.
 
همچنین دکتر احمدی نیز با بیان اینکه بخش بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۹۵ با جذب ۲۳ دانشجوی خارجی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: هم اکنون ۴۱۵ دانشجوی خارجی در رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
 
در ادامه مراسم دکتر ایزدی رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: دانشجویان خارجی با کسب آموزش ها و مهارتهای لازم در رشته تحصیلی خود می توانند تبلیغ مثبتی برای دانشگاه و کشور محسوب شوند که افزایش جذب دانشجویان خارجی و پیشرفت دانشگاه در زمینه توریسم آموزشی را به دنبال خواهد داشت، بنابر این باید کیفیت آموزشی در این بخش افزایش یابد.
 
گفتنی است در پایان مراسم، ابلاغ دکتر احمدی به عنوان رییس جدید دانشکده بهداشت و دکتر پاسدار به عنوان مدیر امور بین الملل و رئیس پردیس خودگردان دانشگاه، توسط معاونت آموزشی دانشگاه تقدیم آنها شد و از زحمات دکتر پاسدار رییس سابق دانشکده بهداشت و همچنین دکتر احمدی مدیر سابق امور بین الملل ، قدردانی شد.
 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان
 
ID@k_health
 
۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید