اخبار

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان


 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۵۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۹۴۶ نفر رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهدی محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶۱۹۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند گفت:تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۳ نفر می باشد .

به گفته وی در شبانه روز گذشته دو نفر در شهرستان روانسر و یک نفر نیز در شهرستان هرسین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی اظهار داشت:با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۶۴ نفر رسید.

وی افزود:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۳۷۷۹ نفر بستری و ۱۲۶۱۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.


اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
ID@k_health

۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید